معرفی سایت Lending Club

سایت Lending Club یکی از مقاصد معتبر دریافت وام شخصی آنلاین است، معمولا روشی ایده آل برای قرض گرفتن برای یک نیاز ویژه یا ادغام بدهی کارت اعتباری. این سایت کمک می‌کند تا وام دهندگان و وام گیرندگان در یک فضای امن و مطمئن باهم همکاری کنند و بستر این کار را فراهم می‌کند. سایت Lending Club دارای یک سامانه استعلام معوقات بانکی و اعتبار سنجی است که پس از تایید وام گیرندگان برای دریافت وام و تسهیلات آنها را به وام دهندگان معرفی می‌کند. این سایت با هدف کاهش ریسک اعتباری و مالی برای بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری وام و تسهیلات دهنده راه اندازی شده است. مبلغ وام سایت Lending Club عموما از 1000 تا 40،000 دلار متغیر است. حداقل نمره اعتباری 600 مورد نیاز است، همراه با حداقل سابقه اعتباری سه ساله. نسبت بدهی به درآمد برای کاربردهای فردی باید کمتر از 40٪ و برای متقاضیان مشترک 35٪ باشد.

سایت Lending Club چگونه کار می‌کند؟

 اطلاعات گزارش اعتبارسنجی در این سایت از طریق داده‌های مالی و اعتباری که بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری از مشتریان خود می‌دهند، دریافت می‌شود. پس از تصویب، مبلغ وام در حدود یک هفته به حساب بانکی شما واریز می‌شود. یک برنامه بازپرداخت ماهانه وجود دارد که بیش از سه تا پنج سال طول می‌کشد. وام‌های سایت Lending Club معمولا توسط وام گیرندگان با اعتبار خوب به عالی (میانگین نمرات 700) و نسبت بدهی به درآمد پایین (میانگین آن 12٪) دنبال می‌شوند. وام گیرندگان می‌توانند یک برنامه مشترک ارائه دهند، که می‌تواند به دلیل درآمدهای متعدد منجر به اعطای وام بزرگتر شود. استفاده از این سایت برای دریافت وام گزینه مناسبی برای وام گیرندگان با اعتبار بد نیست. این باعث می شود نرخ بهره بالا رود، به این معنی که احتمالا می توانید با نوع دیگری از وام بهتر کار کنید.

معرفی سایت Lending Club

سایت وام دهی

مزایا و معایب دریافت وام از سایت Lending Club

در ادامه مقاله مزایا و معایب دریافت وام از سایت Lending Club معرفی و بررسی می‌شود.

مزایا:

شما می‌توانید مبلغ وام را به مدت طولانی سه سال و پنج سال تسویه کنید.
اعتبارسنجی وام از طریق سامانه استعلام معوقات بانکی موجود در سایت انجام می‌شود و فرایند بسیار آسانی هم برای وام دهنده و هم برای وام گیرنده طی می‌شود.
با اعتبار سنجی توسط سایت ریسک اعتباری وام دهندگان برای اعطای وام به متقاضیان کاهش پیدا می‌کند چرا که خود سایت مشخص می‌کند چه کسانی اولویت دریافت وام و تسهیلات با توجه به نمره و رتبه اعتباری اخذ شده دارند.
معایب:

یکی از معایب دریافت مبلغ وام از سایت Lending Club مدت زمان طولانی هفت روزه پرداخت مبلغ وام است که برای افرادی که عجله دارند، این مسئله نقص و عیب محسوب می‌شود.
پس از تعیین ریسک اعتباری، سایت Lending Club نرخ بهره را ارائه می‌دهد، اما بخشی از آن کارمزد دریافتی از سایت است که باعث کاهش مبلغ وام می‌شود.

هزینه های دیگر: مجموعه ای از سایر هزینه‌ها نیز وجود دارد. اگر با چک پرداخت کنید 7 دلار به شما تعلق می‌گیرد، اما در صورت تنظیم بدهی از طریق حساب بانکی، هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. در صورت وجود پول کافی در حساب بانکی برای پرداخت اقساط ماهانه، 15 دلار است. هزینه پرداخت تاخیر 5٪ یا مبلغ اقساط پرداخت نشده یا 15 دلار است، هر کدام بیشتر باشد.
منبع: debt

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.