معرفی شرکت اعتبارسنجی CTOS

شرکت اعتبارسنجی CTOS در سال 1990 تاسیس شده است و جزو آژانس‌های اعتبار سنجی و گزارشگری اعتباری مالزی (CRA) است که تحت نظارت دفتر ثبت سازمان‌های گزارشگری اعتبار، وزارت دارایی و تحت قانون آژانس‌های گزارشگری اعتباری ثبت شده در سال 2010 تنظیم شده فعالیت می‌کند. در شرکت اعتبارسنجی CTOS، ما با توانمندسازی افراد و کسب و کارها با دسترسی به اطلاعات مهم و با سهولت و سرعت بیشتر، فرایند اعطای وام و تسهیلات را تسهیل می‌کنیم. ما مجموعه‌ای کامل از راه حل‌ها و خدمات مدیریت ریسک اعتباری را ارائه می‌دهیم و توسط موسسات بانکی و مالی کشور، شرکت‌های بیمه و ارتباط از راه دور، شرکت‌های بزرگ، شرکت‌های کوچک و متوسط، شرکت‌های حقوقی و موسسات قانونی بطور گسترده استفاده می‌شود. شرکت‌های اعتبارسنجی و رتبه بندی اعتباری چون CTOS با اعتبارسنجی افراد حقیقی و حقوقی از طریق داده‌های مالی و اعتباری دریافتی از بانک‌ها و ارائه این اطلاعات به بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری وام دهنده به آنها کمک می‌کند تا در دادن وام و تسهیلات به افراد و اولویت بندی آن بهتر تصمیم بگیرند. فعالیت این شرکت‌ها و آژانس‌های اعتبارسنجی و رتبه بندی اعتباری به شفافیت مالی و سلامت اقتصاد کشورها کمک بزرگی می‌کند.

جایگاه شرکت‌های اعتبارسنجی مستقر در مالزی

مطابق گزارش انجام امور مالی بانک جهانی در سال 2020، مالزی به دلیل سهولت در انجام کار، در رده 12 از 190 کشور جهان قرار دارد و یکی از آسانترین کشورها برای گرفتن گزارش اعتبار سنجی بانکی در جهان محسوب می‌شود. شرکت اعتبا رسنجی CTOS مفتخر است که در این امر سهیم خواهد بود. ارائه اطلاعات به شرکت‌های اعتبار سنجی و ایجاد شفافیت، از طرف شرکت اعتبارسنجی CTOS کمک می‌کند تا وام و تسهیلات دهندگان و وام و تسهیلات گیرندگان با هم ارتباط و تعامل بهتری داشته باشند و این فرایند با اطمینان و سرعت بیشتر و بهتری طی شود. 

معرفی شرکت اعتبارسنجی CTOS

معرفی شرکت اعتبارسنجی CTOS

اهمیت بررسی گزارش اعتبارسنجی شرکت‌های اعتبارسنجی

روند و فرایند تسهیلات و وام دهی عوامل بسیاری را در بر می‌گیرد. شرکت اعتبارسنجی CTOS توصیه می‌کند که هر دو طرف باید در معامله‌های مالی خود محتاطانه و مسئولانه عمل کنند و از افراد و شرکت‌ها می‌خواهد که گزارش اعتبار سنجی CTOS خود را مرتبا بررسی کنند. این به منظور اطمینان از صحت و به روز رسانی برای پردازش سریع و کارآمد برنامه های آنها است.

CRA ها طبق قانون CRA 2010 به منظور بهره مندی از مردم، مشاغل و در نهایت ملت توسعه می‌یابند.

قانون شرکت اعتبارسنجی و گزارشگری اعتباری 2010

همانطور که در قانون CRA مقرر شده است، کلیه CRA تا 15 اکتبر 2014 کاملا مطابق قانون خواهند بود. یک شرکت اعتبارسنجی و گزارشگری اعتباری (یا CRA) شرکت و آژانسی است که برای انجام گزارش‌های اعتباری تحت قانون آژانس‌های گزارشگری اعتباری 2010 ثبت شده است. CRA ها اطلاعات اعتباری را جمع آوری می‌کنند که می توانند در تعیین صلاحیت شخص برای گرفتن تسهیلات و وام استفاده شوند.

نقش یک شرکت اعتبارسنجی و گزارشگری اعتباری:

ایجاد شفافیت به منظور تسهیل دسترسی به اعتبار سریع و آسان.
کمک به ایجاد کسب و کارهای قدرتمند تر و کاهش ریسک با اجازه دادن به آنها برای تصمیم گیری‌های اعتباری آگاهانه تر، که به نوبه خود باعث تقویت سیستم اقتصادی و مالی کشور می‌شود.
منبع: ctoscredit

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.