خدمات اعتبار سنجی در چین

با گسترش داد و ستد ها و روابط اجتماعی ما بین تولید کنندگان و شرکت های داخلی با تولید کنندگان و شرکت های چینی، هر دو طرف تمایل بسیاری برای ارتباط با شرکت های بزرگ و معتبر از دیدگاه شرکت اعتبارسنجی را دارند.اما برای برخورداری از این موضوع ( ارتباط با شرکت های معتبر) ابتدا باید به سراغ نمره ی اعتبار سنجی مشتریان در شرکت های چینی رفت. از این رو برای اطلاع از وضعیت اعتباری آن شرکت مورد نظر چینی، باید به اتاق بازرگانی بین المللی مراجعه کرد تا بتوان به اطلاعات رسمی دسترسی پیدا کرد. اگر شرکت های ایرانی در پی اعتبارسنجی مشتریان چینی خود باشند، شرکت اعتبار سنجی چینی این امکان را با پرداخت هزینه ای ناچیز برای آنان فراهم می نماید. اگر می خواهید با یک شرکت چینی کار کنید باید از این موضوع با اطلاع باشید که هر شرکت تاسیس شده در چین دارای یک شماره ثبت می باشد، که شما می توانید از طریق آن به حقیقی بودن شرکت پی ببرید.(برای دریافت اعتبارسنجی خودت و مشتریانت همین حالا اقدام کن)

خدمات اعتبار سنجی در چین

اعتبارسنجی در سایر کشورها

مراحلی برای رسیدن به سامانه استعلام معوقات بانکی شرکت های چینی

برای پی بردن به اطلاعات مالی یک شرکت و نیز رسیدن به سامانه استعلام معوقات بانکی، برای دریافت اعتبار سنجی باید برخی مراحل را طی کرد که در اینجا به آن ها اشاره می نماییم:

درخواست خلاصه گزارش

که در این مسیر، شرکت اعتبار سنجی چینی خلاصه ای از اطلاعات شرکت مورد نظر چینی را به افراد ارائه می دهد . در این گزارش ،اطلاعاتی از جمله سرمایه شرکت ، حوزه ی فعالیت شرکت، نمایندگی قانونی، ثبت شرکت و برخی موارد دیگر ثبت می شود. این اطلاعات به صورت خیلی خلاصه بیان می شوند و برای اشخاص درخواست کننده هزینه بسیار کمتری را در بر دارند. سامانه استعلام معوقات بانکی می تواند در مورد برخی از این گزارش ها، راهنمایی هایی را ارائه دهد که بسیار موثر می باشند.

درخواست گزارش تفصیلی

 در این گزارش فرد درخواست کننده می تواند علاوه بر دسترسی به اطلاعات اولیه در هر شرکت، اطلاعاتی در زمینه مدیریت و سابقه کاری آن ها، گزارش های مالی، گردش مالی، تجارت های خارجی، اطلاعات مالکیت، وضعیت پرداختی های شرکت و تعهدات آن، تعداد کارکنان، سوابق مراجعه به دادگاه و اطلاعاتی از این قبیل که در شرکت اعتبار سنجی برای نمره ی اعتبارسنجی مشتریان صورت می پذیرد، را دریافت نماید. البته ناگفته نماند که هزینه دریافت این گزارش کمی بیشتر از دریافت خلاصه گزارش می باشد.

برای اینکه بتوانید به این گزارش ها دسترسی داشته باشید ابتدا باید درخواست خود را برای اعتبار سنجی، شرکت مورد نظر اعلام کنید. برای درخواست گزارش می توانید مراحلی که در اینجا ذکر می شود را بررسی نمایید: در ابتدا باید اقدام به تکمیل فرم درخواست گزارش، کنید که در اینترنت به راحتی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. اقدام به ارسال فرم از طریق نمابر، واریز  هزینه اعتبار سنجی مشتریان،ارسال اصل فرم و در آخر دریافت گزارش پس از مدت مقرر.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.