سامانه جامع استعلام بانکی

امروزه اعتبار سنجی یکی از کارهایی است که به عده بسیاری در زمینه بانکداری کمک خواهد کرد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید با استعلام حساب شخصی، کارکرد های وی را در زمینه های پرداختی متوجه شوید اما در نهایت با مشکل روبرو شده اید. در این حال باید بدانید که سامانه جامع استعلام بانکی در واقع به شما کمک خواهد کرد که ببینید شخصی که میخواهید با او معامله ای را انجام دهید تا چه حد در کارکردهای پیشین خود خوش حساب بوده است.

چرا استفاده از سامانه جامع استعلام بانکی مهم است؟

شاید تصور کنید که استفاده و کمک گرفتن از سامانه جامع استعلام بانکی برای اعتبارسنجی اهمیت بسیاری ندارد اما زمانی خواهید یافت که این کار در واقع از تمامی آنچه که ممکن است در ذهن شما باشد هم مهم تر است. شما در سامانه جامعه استعلام بانکی میتوانید با استفاده از کد ملی و شماره همراه منطبق با آن تمام پیشینه یک شخص خاص را با رضایت او مورد بررسی قرار دهید و از سابقه تمامی وام ها و پرداخت های او باخبر شوید.

شاید سوالی که در این بین برای شما پیش بیاید این باشد که آیا استفاده از سامانه جامع استعلام بانکی برای اعتبار سنجی ضروری است؟

در جواب باید بگوییم که شما میتوانید استفاده از سامانه جامع استعلام بانکی را برای اعتبارسنجی انجام ندهید اما در این صورت ممکن است که در برخورد با افرادی که در این زمینه خبره کلاهبرداری هستند دچار مشکلات زیادی شوید. عده بسیاری امروزه با گرفتن وام های کلان و عدم بازپرداخت آن ها به کلاهبرداری متهم می شوند. بدون شک شما هم نمیخواهید که این افراد را برای کار و بیزینس انتخاب کنید.

اگر در استفاده از سامانه جامع استعلام بانکی تردید دارید، باید بدانید که با توجه به سیستم هایی که امروزه در زمینه بانکداری آنلاین ایجاد شده است، شاید دیگر نیازی به این سامانه نباشد اما سامانه ما به طور کل با آنچه که در ذهن شماست متفاوت است. شما در این سامانه از طریق سایت و اپلیکیشن میتوانید با وارد کردن کد ملی و شماره همراه منطبق با آن با رضایت فرد مورد نظر، خوش حسابی وی را مورد بررسی قرار دهید. دقت داشته باشید که این کار به شما کمک خواهد کرد که فردی که میخواهید با او کار کنید را بهتر از نظر مالی بشناسید.

ساز و کار سامانه استعلام بانکی چگونه است؟

همانطور که گفته شد، شما از این سامانه استفاده خواهید کرد تا بتوانید اعتبار سنجی را انجام دهید. موسسات بسیاری امروزه در تلاش هستند تا ببینند آیا فرد و یا سازمانی که با آن ها کار می کند دارای اعتبار کافی هستند یا خیر. شما در این سامانه، تنها اطلاعاتی که از فرد نیاز دارید، کد ملی و همچنین تلفن همراه است. سپس میتوانید با استفاده از این اطلاعات تمامی آنچه که نیاز دارید را در مورد پیشینه فرد مورد نظر بدانید. نکته ای که حائز اهمیت است، اعتبار سنجی آنلاین است که شما باید از طریق وبسایت آیس انجام دهید و یا اپلیکیشن آیس را از فروشگاه های معتبر در این زمینه دانلود کنید. با اعتبارسنجی آنلاین، آینده مالی خود را برای شراکت تضمین کنید.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

طاهره خانزاده نوشت : 1401/03/20
چگونه می توانم وضعیت خودم را بدانم
پاسخ
آیس نوشت : 1401/03/20
طاهره عزیز، وارد سربرگ خانه شوید، با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه منطبق با آن، می توانید گزارش وضعیت اعتباری خود را دریافت کنید.
سیامک امرایی نوشت : 1401/03/18
استعلام معوقات و ضمانتها
پاسخ
آیس نوشت : 1401/03/18
سیامک عزیز، وارد سربرگ خانه شوید، با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه منطبق با آن، می توانید تمامی استعلامات معوقات و ضمانتهایتان را طی 7 سال اخیر دریافت کنید.
برضا عباسی نوشت : 1400/06/02
استعلام از همه وام ها و ضمانت هایی که از همه بانک گزفتم و انجام دادم
پاسخ
علی محمدی رجا نوشت : 1400/05/27
استعلام از همه وام ها و ضمانت هایی که از همه بانکها گرفتم و انجام دادم میخواهم
پاسخ
آیس نوشت : 1400/05/27
علی عزیز، وارد سربرگ خانه شوید، با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه منطبق با آن، می توانید تمامی استعلامات خود را طی 5 سال اخیر دریافت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.