اعتبار شرکت چگونه به کسب شهرت برای شرکت کمک می‌کند؟

شرکت‌هایی با پرونده اعتباری قوی می‌توانند مزایای بسیاری بدست آورند، پرونده اعتباری قوی به فرآیند کسب شهرت شرکت کمک خواهد کرد. کسب شهرت به خصوص برای شرکت‌های نوپا و کسب‌و‌کارهای کوچک، کار دشوار و طاقت فرسایی است. با ایجاد شهرت کارآفرینان می‌توانند بسیاری از مشکلات را به یکباره و فورا حل نمایند. ایجاد پرونده اعتباری علاوه بر کسب شهرت، فعالیت‌های تامین بودجه و انعقاد قرارداد و همچنین مدیریت ریسک و جریان نقدی شرکت را یاری خواهد داد. به دلیل اهمیت گزارش اعتباری و شهرت شرکت، پایبندی به یک استراتژی خوب برای ایجاد اعتبار می‌تواند نقش عظیمی در ایجاد تصویر مثبت شرکت در ذهن سایر متخصصان صنعت و همتایان ایفا نماید و برای رشد کسب‌و‌کار بسیار کلیدی است. موفقیت شرکت برمبنای روابطی است که بتواند در طی سال‌ها حفظ کند. همچنین ایجاد روابط جدید بر مبنای میزان اعتبار شرکت است.(همین الان رتبه اعتباری شرکت خودت رو دریافت کن)

اگر شرکتی بخواهد به منظور خرید تجهیزات، وام دریافت نماید اولین عاملی که وام‌دهنده در نظر خواهد گرفت نمره اعتباری شرکت است. سپس وام‌دهنده درآمد بنگاه، سودها، دارایی‌ها و بدهی‌ها و ارزش وثیقه‌ تجهیزاتی که با پول وام خریده خواهد شد را بررسی خواهد کرد. در مورد شرکت‌های کوچک، وام‌دهنده ممکن است نمره اعتباری صاحب شرکت و شرکت را بررسی کند. زیرا اغلب منابع مالی صاحبان شرکت‌های کوچک و منابع مالی شرکت در هم تنیده و به هم وابسته است.

کسب نمره اعتباری و گزارش اعتباری مناسب شرکت به منظور تامین هزینه‌ای که شرکت برای راه‌اندازی و رشد موفق کسب‌و‌کارش نیاز دارد، ضروری است. شرکت می‌تواند با کسب نمره اعتباری خوب با بهره‌مندی از نرخ بهره کمتر در هنگام اتخاذ وام، هزینه‌های شرکت را کاهش و اعتبار کسب‌و‌کار را بدون نیاز به ضامن فراهم نماید و تصویر بنگاه را بهبود ‌دهد. گزارش‌های اعتباری شرکت همچنین می‌توانند در مدیریت ریسک اعتباری بنگاه‌هایی که با شرکت ما روابط تجاری دارند نقش حیاتی ایفا نماید. اطلاعات موجود در گزارش اعتباری شرکت توسط موسسات اعتبارسنجی به طور مداوم به روز می‌شود و همیشه در دسترس است و شامل نمره اعتباری شرکت و اطلاعات اعتباری شرکت است.

اعتبار شرکت چگونه به کسب شهرت برای شرکت کمک می‌کند؟

اعتبار بیشتر برابر است با شهرت بیشتر شرکت

تایید شرکت و ارزیابی ریسک آن ایجاد روابط مستحکم را تضمین می‌کند. و از بنگاه در مقابل کلاه‌برداری محافظت می‌کند. گزارش اعتباری ارائه شده توسط موسسات اعتبارسنجی بنگاه‌ها را قادر می‌سازد تا ریسک‌های تجارت را به سرعت شناسایی کنند و اعتماد و شهرت بنگاه را سریعتر ایجاد کنند.

چرا موسسات اعتبارسنجی گزارش اعتباری شرکت‌ها را نظارت می‌کنند؟

گزارش‌های اعتباری شرکت پایه و اساس اتخاذ تصمیم‌های تجاری شرکت‌ها در مورد شرکت‌ها و شرکای تجاری طرف قراردادشان است. داده‌های اعتباری موجود در گزارش‌های اعتباری ارائه شده توسط موسسات اعتبارسنجی بسیار دقیق است و شرکت‌ها را به اتخاذ تصمیم‌های مالی قادر خواهد ساخت بررسی و استعلام گزارش اعتباری شرکت بر مواردی که در زیر ذکر شده تاثیر خواهد گذاشت:

مقدار اعتباری که تامین‌کننده در هنگام معامله به شرکت تخصیص خواهد داد.
نرخ بهره‌ای که شرکت در هنگام اتخاذ وام پرداخت خواهد کرد.
مقدار پولی که موسسات وام‌دهی در هنگام اتخاذ وام به شرکت پرداخت خواهند کرد.
تصویری که مشتریان از شرکت در ذهن خود دارند.
میزان علاقه سرمایه‌گذارها برای تامین مالی شرکت
منابع: equifax & experian

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.