لوازم خانگی

خرید لوازم خانگی به صورت نقد با توجه به قیمت های بالایی که دارند، معمولا بسیار سخت می باشد. به همین علت می بایست سرمایه ای باشد تا با کمک آن بتوان لوازم خانگی مورد نیاز منزل مسکونی خویش را خریداری نمود و از وجود آن ها در خانه خود به خوبی بهره مند شد. انواع کالا از جمله لوازم خانگی مورد نیاز در هر خانه ای نیاز به سرمایه ای دارد تا بتوان آن ها را خریداری نمود. در همین راستا بانک سامان به منظور حمایت افراد حقیقی و حقوقی با امتیاز اعتباری یا رتبه اعتباری بالا رو به ارائه تسهیلات بانکی آورده است. البته افراد حقیقی و حقوقی به منظور بهره مندی از تسهیلات بانکی می بایست رتبه اعتباری خود را در سامانه ملی اعتبارسنجی ارتقاء ببخشند تا پس از استعلام بانکی و در صورت خوش حساب بودن آن ها در شرکت اعتبارسنجی بتوانند از مبالغ موجود در بانک سامان به عنوان وام برای افراد متقاضی استفاده بهینه ای ببرند و نیاز خود را با خرید کالا برطرف نمایند.

بهره مندی از تسهیلات خرید کالا بانک سامان

اعطای تسهیلات بانکی پس از اعتبارسنجی افراد

تسهیلات خرید کالا بانک سامان

همان طور که گفته شد بانک سامان پس از اعتبارسنجی افراد حقیقی و حقوقی متقاضی وام های مختلف به آن ها وام هایی برای خرید کالا اعطاء می کند. بنابراین تمامی افراد مختلف می توانند در صورت نیاز به خرید انواع کالاهای اساسی از جمله لوازم خانگی مورد نیاز در منزل مسکونی خویش با پرداخت به موقع و درست سر موعد مقرر شده قسط های خویش رتبه اعتباری خود را در شرکت های اعتبارسنجی ارتقاء بخشند تا به این منظور بتوانند با همان رتبه اعتباری خود در شرکت های اعتبارسنجی شرایط لازم را برای خرید کالا برای خود هموار سازند. حال ممکن است این سوال پیش آید که مبالغی که به عنوان وام بانک سامان برای خرید کالا در نظر گرفته است، چقدر می باشد؟ و بهره این وام ها چقدر می باشد؟ تا به این ترتیب همه افراد حقیقی و حقوقی با رتبه اعتباری شایان توجه در شرکت های اعتبارسنجی بتوانند از وجود این تسهیلات بانکی بهره مند شوند. در ادامه به ارائه تمامی این توضیحات پرداخته می شود.

شرایط بانک سامان برای وام خرید کالا پس از اعتبارسنجی افراد

پس از اعتبارسنجی افراد در شرکت های اعتبارسنجی آن ها می توانند تا سقف 50 میلیون تومان وام از این بانک با سود 18 درصدی بهره مند شوند. این افراد برای بازپرداخت اقساط خویش برای آنکه بتوانند همچنان رتبه اعتباری خود را در شرکت های اعتبارسنجی حفظ نمایند، می بایست در حداکثر 60 ماه نسبت به بازپرداخت اقساط خویش درست سر موعد مقرر شده خود اقدام ورزند تا همچنان بتوانند از وام های مختلف بهره مند شوند. ضمن اینکه ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که برای بهره مندی از وام 50 میلیون تومانی نیاز به سند ملک به عنوان ضمانت می باشد تا شما بتوانید از این مبلغ برای خرید کالا و لوازم خانگی مورد نیاز خویش استفاده به عمل آورید و نیاز خود را به این ترتیب برطرف نمایید. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که 15 درصد مبلغ مذکور بلوکه می باشد ولی در کل با هزینه ای که شما به عنوان وام پس از احراز شرایط در شرکت اعتبارسنجی دریافت می کنید، می توانید خیلی از وسایل مورد نظر خود را خریداری نمایید.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.