گزارش های به روز اعتبارسنجی سایت

بانک ها و موسسه های مالی و اعتباری مختلف امروزه از گزارش های اعتبارسنجی سایت به صورت به روز و آنلاین استفاده می کنند تا بتوانند در همان لحظه از مشتریان خویش استعلام گرفته و میزان خوش حسابی یا بدحسابی آن ها را برآورد نمایند. در قسمت اعتبارسنجی سایت بخشی با عنوان «رتبه اعتباری من» وجود دارد که شما می توانید به صورت کاملا به روز نسبت به اعتبار خود باخبر شوید. بانک ها و سایر موسسه ها و نهادهای مالی نیز با در نظر گرفتن رتبه اعتباری مشتریان خویش با توجه به وجود همین رتبه اعتباری در اعتبارسنجی سایت است که نسبت به اعطای تسهیلات به فرد یا افراد متقاضی تصمیم گیری می کنند. شرکت های بسیار زیادی هستند که کار اعتبارسنجی مشتریان را با در نظر گرفتن معیارها و فاکتورهای مختلفی انجام می دهند تا بانک ها و نهادهای عامل بتوانند تصمیم بهتری مبنی بر اعطای تسهیلات یا عدم دادن هر گونه وام و تسهیلات بانکی به مشتریان خویش بگیرند.

 امکان استفاده فروشگاه های اینترنتی اقساطی از گزارش رتبه سنجی اشخاص

رتبه اعتباری به روز در اعتبارسنجی سایت

امکان استفاده فروشگاه های اینترنتی اقساطی از گزارش رتبه سنجی اشخاص

همان طور که گفته شد هر یک از بانک ها به منظور دادن تسهیلات نیاز به گزارش رتبه سنجی یا اعتبارسنجی سایت دارند. فروشگاه های اینترنتی هم که محصولات خود را به صورت اقساطی به مشتریان مختلف ارائه می سازند؛ نیاز به اعتبارسنجی سایت دارند تا نسبت به رتبه اعتباری مشتریان خویش آگاه باشند. استفاده از این امتیاز برای فروشگاه های اینترنتی بزرگ که با حجم بسیار زیادی از مشتریان مختلفی رو به رو خواهند شد که محصولات آن ها را به صورت اقساطی می خرند؛ یکی از نیازهای جدی و ضروری آن ها به شمار می آید. به همین منظور است که امروزه امکان استفاده از فروشگاه های اینترنتی اقساطی از گزارش های رتبه سنجی یا اعتبارسنجی سایت فراهم آمده است. به این صورت که آن ها می توانند با درج کد ملی و شماره همراه منطبق با کد ملی مشتریان و اطلاع و رضایت آنان به راحتی و در کسری از ثانیه به صورت اینترنتی نسبت به خوش حساب بودن یا بدحساب بودن مشتریان خویش و کارنامه و عملکرد آن ها آگاه شده تا تصمیم بهتری در خصوص فروش محصولات خود به صورت اقساطی به آن ها بگیرند و یا از فروش هر نوع محصولی به آن ها – در صورت داشتن رتبه اعتباری پایین و سابقه چک برگشتی- صرف نظر کنند. چنین امکانی خیال صاحبان فروشگاه های اینترنتی را راحت تر کرده است تا آن ها تنها فروش محصولات خود را به مشتریان خوش حسابی تحویل دهند تا از متضرر شدن فروشگاه های اینترنتی جلوگیری شود.

اهمیت اعتبارسنجی سایت

 اعتبارسنجی سایت با در نظر گرفتن معیارها و فاکتورهای مختلفی که به صورت کاملا به روز و آنلاین در خصوص هر یک از افراد حقیقی و حقوقی در نظر می گیرند؛ توانسته اند کمک بسیار زیادی به اقتصاد کشور کنند. به این صورت که هم بانک ها و سایر موسسه ها و هم فروشگاه های اینترنتی یا سایر فروشگاه هایی که محصولات خود را به صورت اقساطی به مشتریان مختلف عرضه می کنند؛ می توانند از رتبه های اعتباری مشتریان خویش بهره مند شوند. بنابراین اعتبارسنجی سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.