شرکت اعتبارسنجی Credit Safe

این شرکت اعتبارسنجی در سال ۱۹۹۷ میلادی تاسیس شد و دارای کارشناسانی با اطلاعات جهانی است که آخرین و به روزترین اطلاعات تجاری را عرضه می کنند تا شرکت ها و اعطاکنندگان وام و تسهیلات بتوانند برای تصمیم گیری های مختلف اعتباری به صورت آگاهانه استفاده کنند. این شرکت به عنوان پرکاربردترین شرکت تامین کننده ی اعتبار و گزارش های اعتباری به صورت آنلاین شناخته شده است که اطلاعات آن مربوط به کار و کسب حدود سیصد و بیست میلیون شرکت می باشد. همچنین این شرکت با داشتن هفده دفتر کار در چهارده نقطه از جهان به استخدام حدود هزار و پانصد نفر اقدام کرده است.

Credit Safe به عنوان شرکت اعتبارسنجی اطلاعاتی اعتباری درمورد فراتر از سیصد و شصت و پنج میلیون مشاغل مختلف در سراسر جهان اطلاعات بسیار دقیق و به روز را با فرمت های مختلف و آسان در ابعاد و اندازه های گوناگون ارائه می دهد. نمراتی که توسط این شرکت ارائه می شوند به عنوان یکی از مطمئن ترین و قابل اعتمادترین در صنعت شناخته می شوند که می تواند نزدیک به هفتاد درصد از کل پرداخت ها را در کمتر از یک سال پیش بینی کند. گزارش های این سامانه اعتبارسنجی تا حد زیادی ساده است و تقریبا هر شخصی در یک تجارت می تواند با توجه به آن تصمیم گیری کرده و به راحتی از آن استفاده کند.

شرکت اعتبارسنجی Credit Safe

شرکت اعتبارسنجی Credit Safe

مدل امتیاز دهی شرکت اعتبار سنجی Credit Safe

مدل امتیاز دهی این شرکت اعتبارسنجی به گونه ای است که می تواند احتمال عدم بازدهی و موفقیت یک شرکت را در کمتر از یکسال پیش بینی کند. این مدل توسط یک تیم تحلیلی متخصص و خبره پایه گذاری شده است و به صورت مداوم به بررسی شرکت هایی می پردازد که در طی یک دوره ی یک ساله دچار ورشکستگی و شکست شده اند و ریسک انواع فعالیت های تجاری آنان دچار افزایش شده است. این تیم در بررسی های خود حدود صد متغیر را گردآوری کرده و هر یک را بطور جداگانه بررسی می کند تا بتواند دلیل و عامل اصلی این شکست را مشخص کند. امتیازهای این شرکت بین بازه ی صفر تا صد قرار می گیرد. این شرکت برای عرضه ی گزارشات درباره ی یک شرکت اطلاعات کامل آن شرکت در زمینه ی مالی در طی پنج سال اخیر را مورد ثبت و بررسی قرار می دهد و این گزارشات بخش های مختلفی را شامل می شود: از جمله می توان به ترازنامه، نرخ های کلیدی و ویژه، صورت نامه ی سود و زیان شرکت، میزان ذخایر آن و سرمایه موجود اشاره کرد.

این شرکت اعتبار سنجی داده های خود را در دو سطح ملی و جهانی تهیه کرده و با محصولات شرکت ترکیب می کند. همچنین Credit Safe اطلاعات محلی مربوط اعم از ثبت ها، انتشارات و منابع گردآوری بدهی و دیگر موارد از فرم های سنجش آنلاین استفاده می کند.

منابع:

https://www.creditsafe.com/gb/en/more/about/our-story.html

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.